Перегляд фільму «Тато - мамин брат»

Подія відбудеться у міському палаці культури ім. Гната Хоткевича у приміщенні “Вітальня Хоткевича”.Детальніше про приміщення.

Дата проведення: 15 Грудня  18:00 Нд

Ціна події: Вхід вільний

Адреса: Кушевича, 1

У неділю, 15 грудня, у Палаці Гната Хоткевича відбудеться останній у Львові показ зворушливої української документальної стрічки Вадима Ількова "Тато — мамин брат".

У цьому чудовому сімейному портреті богемний співак та художник Анатолій Бєлов стає батьком своєї п'ятирічної племінниці, коли психічне здоров'я його сестри погіршується. Несподіванно для себе він опиняється у ситуації, коли має балансувати між казками на ніч та провокативним мистецтвом, дитячими іграми і бурхливим нічним життям.


Світова прем‘єра фільму відбулась у 2018 році на фестивалі Visions du reel (Швейцарія), де фільм здобув нагороду як найінноваційніша стрічка повнометражного конкурсу. Після стрічка була показана на більше ніж 20 фестивалях по всьому світу. У 2019 фільм журі національного конкурсу Одеського міжнародного кінофестивалю відзначила стрічку одразу двома нагородами: найкращий фільм та найкращий режисер.

Про режисера

Вадим Ільков закінчив Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого у 2000-му. Працював головним оператором у низці ігрових, документальних та анімаційних фільмів. Серед його найновіших проектів як кінооператора – «Маріуполіс» режисера Мантаса Кведаравічюса (світова прем’єра відбулася на Берлінале 2016 року) та «Вулкан» Романа Бондарчука (світова прем’єра – Міжнародний кінофестиваль у Карлових Варах 2018 року).

Вадим – один із організаторів першого українського опен-ейр фестивалю «Шешори» (згодом отримав назву «АртПоле»). Фестиваль проіснував 12 років, об’єднуючи різні види мистецтва й істотно змінивши український культурний ландшафт. Режисерським дебютом Вадима Ількова став «Вальс Алчевськ». «Тато – мамин брат» – його перший повнометражний документальний фільм.

Обговорення

Після перегляду фільму ми поговоримо з представницями мистецького середовища Львова про те, як їм вдається суміщати свою роботу з батьківськими обов'язками. Чи вистачає ресурсу одночасно на два творчих процеси - мистецький і материнський?

У фільмі ми побачимо на прикладі роботи художника, як структурує життя така форма праці, яка не передбачає чіткого графіку, стабільності та передбачуваності (прекарна праця). Такі види праці стрімко поширюються завдяки вільному ринку, і проектна робота та робота за тимчасовим договором стає реальністю не тільки креативних індустрій. В цих нових рамках установи соціального захисту - такі як дитячі садки та інші місця для проведення дозвілля не вирішують проблем. Тож ми обговоримо, якими б мали бути ці структури? Яку роль могли б відігравати культурні установи на кшталт Палацу Гната Хоткевича?



Вхід вільний